sobota 5. listopadu 2011

Hádanka č. 9


 Musím se smát, jak se holkám "hádankování" zalíbilo...


Ptají se, jestli jsem tam hádanku vložila...

 ....jestli ji někdo uhodl...
A jak rychle ji uhodl.....jaké byly tipy ap.

A taky vymýšlejí další "hádanky"....


Třeba se díky tomu holky naučí více si všímat detailů a okolní krásy....

Aby člověk viděl "všední krásu", musí se leckdy zastavit a zaposlouchat se do ticha...

Mnohdy máme něco přímo před očima a stejně to "nevidíme"....

15 komentářů:

  1. Ahoj fotky mi připomínají naši chatičku:-)
    tipuji altánek v parku.

    OdpovědětVymazat
  2. Altánek to není, ale babiččinu chatu mi to připomíná taky.

    OdpovědětVymazat
  3. No,...je to dřevo.. :) Tipuju krmítko.

    OdpovědětVymazat
  4. První foto mne lákalo pro legraci k napsání "kruhů v obilí", ale je jasné, že to je dřevěná stavba.
    Když to není altánek, tak tipuji zahradní domek. Neviděl jsem něco takového na tvých nějakých fotografiích? Domeček na nářadíčko? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krmítko ani zahradní domek to není....

    OdpovědětVymazat
  6. lavička?
    nebo dětská prolejzačka..

    OdpovědětVymazat
  7. tak já se nevzdávám a hádám dál :-)
    informační tabule, co bývá v lese?
    nebo máte takový poklady na zahradě:-)?

    OdpovědětVymazat
  8. Drahuška se nevzdává, to se mi líbí. :-) Informační tabule to není a poklady na zahradě taky ne.

    OdpovědětVymazat
  9. NIKDO nehádá? :-P Chcete vědět, co to je?

    OdpovědětVymazat
  10. jí si tipnu :-)
    odpadkový koš?
    zábradlí?
    nebo nějaké obležení stěny ve vašem domě?
    postel?
    ano chci vědět? nebo malou nápovědu prosím? .-)

    OdpovědětVymazat
  11. Drahuško, máš super fantazii, to se mi líbí. Je to obraz na stěně, dělala ho tchýně mojí kamarádky. Mám ho moc ráda. Vložila jsem fotku.

    OdpovědětVymazat
  12. No to je bomba, no to bych neuhádla to je jasný.-)
    ale smekám před uměleckým dílem ta paní se tím živí?dekorace atak? moc obdivuji ruční práci-výtvory druhých...je to skvělej nápad,,,
    děkuji za poklonu:-) fantazie a tvořivost mi nejsou cizí,jen ta šikovnost a ty nápady realizovat to se mi vymyká:-)

    OdpovědětVymazat
  13. To je přece nádhera! To máte doma? Je to potěšení. Říkala bych tomu knihovna. Lidi jsou moc šikovní a nápadití, obdivuju tyhle schopnosti (já je nemám).
    JitkaT.

    OdpovědětVymazat
  14. Drahuško, Jitko, i mně se to moc líbí a moc obdivuji někoho, kdo tohle dokáže. Jestli se tím živí? Myslím, že ne, že to snad jen rozdává svým blízkým. Mám ten obraz moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí