středa 11. dubna 2012

Jede vlak


Nedávno, když jsme čekali před přejezdem....


...tak jel hezký žlutý vlak.


V rychlosti jsem cvakla pár obrázků....


Foceno přes sklo auta....

14 komentářů:

  1. Tyhle motoráčky se jmenujou Regionova. Jsou i uvnitř celkem pěkný. Mají i bezbariérovej nástup pro vozíčkáře. Dokonce tam automat hlásí stanice, což třeba já dost oceňuju. Ale strojvůdci na Regionovu dost nadáávají. Prý je lehká a na mokrých kolejích má problém rozjet se do kopce. Jezdím vlakem mnohem radši, než autobusem. Ale stejně je nejlepší auto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za informaci, tak touto společností jsem nikdy nejela. Jezdím vlakem asi jednou za několik let....

      Vymazat
  2. Teď jsem dostala chuť jet někam vláčkem na výlet... Už aby bylo hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. Amelie super záběry. Obdivuji, že fotky nemáš rozmazané. Já je mám pokaždé rozmazané. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je mám často rozmazané, ono to za jízdy moc nejde, ale ty špatné fotky vymažu. Krásný den.

      Vymazat
  4. Takové vláčky jezdí i u nás směr Chornice. Moc se mi líbí. Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi připomnělo moji rodnou Moravu. Díky za komentář.

      Vymazat
  5. Sorprenderse, extrañarse, es comenzar a aprender...

    Un abrazo.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, já žasnu, jak Ty jsi vždycky s foťákem připravená,já než bych ho vyštrachala, tak by byl vlak včudu.No to jsem celá já.A díky Davidovi za zajímavé popsání vláčku. Marcelko měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, většinou mám foťák ve futrálku na krku, takže je vždy po ruce. Sice to není hezké a elegantní, ale pro mě je to "nutnost". Zapomínám při focení na starosti, na problémy a užívám si život.

      Vymazat
  7. i u nás jezdí- Mirošov-Rokycany

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda žlutou.. a mám ráda vlaky, vlak mi připomíná prázdniny :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, motoráčkem už jsem pěkně dlouho nejela - naposledy - no je to možné - v říjnu v Broumově! I když neustále pendluju mezi Pardubicemi a Brnem, tak akorát ecéčkami či expresy - jojo, na velké vzdálenosti velká doprava :)))

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí