úterý 10. dubna 2012

Břízy






6 komentářů:

  1. Krásné fotky na celém blogu, všímáš si zajímavých věcí.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a les desne uklidnuje stromy, to je moc pěkné, me tyhle místa hrozně nabíjejí

    OdpovědětVymazat
  3. Bříza je můj oblíbený strom. Ani nevím proč. Snad mne přitahuje ta zvláštní kůra a jemné lístky. Nebo mne možná ovlivnily sovětské filmy, kde se to březovými háji jen hemžilo. Ať tak či tak, komu se líbí bříza, prý to mluví o jemné duši.
    Tak jsem se tu teď pochválil a ještě pochválím Tvé fotky. Krásné.
    Těším se na další. Dobré světlo přeji a hlavně čas.

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se k mutilovi, břízy mám strašně ráda, ani nevím proč. Když jsem se narodila, moji rodiče zasadili na chatě břízu, která stárne se mnou...

    OdpovědětVymazat
  5. Koľko krásy je okolo nás a ani o nej častokrát nevieme...

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí