úterý 24. dubna 2012

V zrcátku 2


Všechno je foceno za jízdy (z pozice spolujezdce samozřejmě)....




Nevím proč, ale mně se to moc líbí.


Krásný den, moji milí.

8 komentářů:

  1. Krásné. Kde to je? Vždycky se mi líbilo, že na zpětném zrcátku jakoby krajina ubíhala přesně naopak, než když se díváš z okýnka.

    OdpovědětVymazat
  2. Las fotografías del espejo son el desvaído perfume que deja la bella Naturaleza cuando, en vez de quedarse en nuestros ojos, pasa de largo.

    Un abrazo.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrcadlí se tam krásná modrá obloha, tak jako Tvoje dušička.

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě taky přeji krásný den, zrcátkové fotky se mi moc líbí, Pavel taky často fotí z auta.. možná i z pozice řidiče.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky někdy (minimálně), ale NIKOMU to neříkej.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí