čtvrtek 19. dubna 2012

Na břehu rybníka



10 komentářů:

  1. Nádherný strom. Nemáš větší fotku rybníku? Mám ráda vodu. A u mě na blogu máš vyfocené holubníky. Sice fotka nic moc, protože mi opět uteklo sluníčko, ale holubníky tam jsou. A protože jsem na Moravě, tak jsou ze starých sudů na víno. Krásný den přeji Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka celého rybníka taky bude. Miluji rybníky.

      Vymazat
  2. Tus fotos son un formidable ejemplo de belleza. El paisaje que te rodea como los rostros que mejor conoces, lo has visto desde tantos ángulos, bajo tantas luces y dotados de tantas expresiones y colores que dicen mucho de lo que una persona siente en ese momento. Tu voz siempre está viva en las cosas que ves cada día.

    Un abrazo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gracias por el comentario maravillosa y le deseo un hermoso día.
      Con amor Amelie

      Vymazat
  3. přesně stvořená pro nějakého vodníčka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný strom. Je vidět, že už něco zažil.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný strom, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. nádherný strom, čeká na jaro, na nový život

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! To je ale zvláštní strom. Přemejšlím, jestli by na něj šlo nějak vylezt..

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí