pátek 13. dubna 2012

Miluji modré nebe


Jestli mě něco nabíjí, pak je to pozorování oblohy.


Dívám se na plující obláčky a relaxuji.


Foceno jako téměř vždy za jízdy (jako spolujezdec) a podle toho to vypadá....


....ale i tak se mi to líbí.


Při vyfocení této fotky jsem se nechtíc trefila přímo do stromu ...
Stromy, sloupy a značky se mi často  připletou do cesty, když fotím přírodu z auta ...
Normálně takové fotky mažu, ale tahle se mi líbí.

Krásný den všem.

10 komentářů:

  1. Cara Amélie:

    En el fondo de un horizonte cada vez más lejano divisas cosas a la vez confusas y maravillosas.

    Un abrazo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gracias por tu comentario. Hermoso día, mi fiel lector.

      Vymazat
  2. Taky mám rád modrou oblohu. Čím jsem starší, tím jsem raději. Zataženo a zvláště podzimní či zimní šedivá obloha na mne působí moc smutně, jsem jak pod peřinou, která vůbec nehřeje.
    Krásné obrázky, la señora fotógrafo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Mám ráda bílé obláčky na modrém podkladě.

      Vymazat
  3. Sluníčko a modré nebe - to je moje.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je krásný sluneční den. Vždycky dokážeš zachytit to nejkrásnější...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Z toho čiší taková pohoda :-) Krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to ti přeju, abys letos k vánocům dostala kabriolet, nebo aspoň auto s prosklenou střechou, jako je myslim jeden Peugeot! Z toho by se fotilo úžasně! Taky se rád dívám na oblohu. Je to uklidňující.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí