pondělí 9. dubna 2012

To byl pták



9 komentářů:

  1. ¿ Qué imagen podría explicar eso de que una imagen vale más que mil palabras ?

    Un beso.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný komentář ve Španělštině. Mně to připomíná Tvoji duši....B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moji duši? Chvíli jsem se nad tím komentářem musela zamyslet. Pošlapaná v prachu? Trefný komentář.

      Vymazat
  3. chudáčik ten to už má za sebou :( ale vyzerá to veľmi poeticky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chudinka. Ale je zajímavé, že zobáček má celý, vypadá dost plasticky a celkově je fotka zajímavá. No Ty můžeš jít hned do Czech Press Foto :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ha, tyhle obrázky jsem nějak přeskočil, objevil jsem až dnes.
    Hmmm, viděl jsem už pár vylisovaných koček, ježků, snad i myši, ale štěstí na takto zachovalého 2D ptáka jsem tedy neměl. Jen ho vzít a dát ho do nějakého erbu.
    Zajímavé foto, paní fotografko.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí