neděle 1. dubna 2012

Není díra jako díra



8 komentářů:

  1. Není díra jako díra.
    To ano, ale možná z nějaké podobné díry jako je na posledním snímku se vyvinul golf. Prý se skotští pastýři bavili dopravováním kamenů či kamínků svými holemi do děr různých hlodavců a později začali soutěžit v této činnosti. :)
    Nevím jestli je to pravda, ale klidně to tak mohlo být, ať ve Skotsku či jinde. Nehraji, ale rád se dívám na ty, co to uměj. Televizní sporty mi jdou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké, to jsem nikdy neslyšela. Golf nehraju ani jsem ho nikdy neviděla v televizi. Budu to muset někdy napravit.

      Vymazat
  2. Kouzelné...a golf mě tedy osobně neláká ani trochu, spíš je všechny obdivuji a jde to zcela mimo mé chápání,jak může být někdo tak šikovný a strefit se...

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi zaujímavé fotky :))) Tá s tým tieňom je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Ohromně se mi líbí ta druhá fotka. Zajímalo by mě, jak ta Tvá sukně, či plášť vypadaly..

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí