pátek 4. listopadu 2011

Citáty

 Mám ráda citáty.
Ještě před pár lety jsem je po večerech "hltala" každý den.

 Tyhle citáty mě na první pohled zaujaly.

 Který se vám líbí?

 Myslíte si, že na nich něco je?


Omlouvám se za kvalitu fotek, líp mi to vyfotit nešlo....

10 komentářů:

  1. Mám moc ráda citáty. Co jsi uvedla se mi líbí Lépe je pykat za to...v citátech jsou životní moudra a vždycky mě vedou na chvíli se zastavit a zamyslet se nad životem, což mému temperamentu(jsem neposeda) prospívá:-)
    posílám ti také jeden citát
    Životní bohatství
    Úžasné bohatství lidské zkušenosti by ztratilo něco ze své odměňující radosti, kdyby neexistovaly hranice, které je třeba překonat. Hodinka na samém vrcholu hory by nebyla ani zpolovic tak nádherná, kdyby nebylo nutné překlenout tmavá údolí.
    hezký večer..

    OdpovědětVymazat
  2. Moje žena sbírala citáty, ale že by se z nich poučila, nevím. :D

    OdpovědětVymazat
  3. "Peklo je ráj viděný z druhé strany." Tak tenhle citát je asi ten nej, který mne v tomto výběru nejvíce zaujal.
    A nejpravdivější je ten o ženě a růži.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda citáty a z těch co jsi zde vybrala se mi nejvíc líbí ten druhý: Naděje byť malá, zelená se. Bez naděje by se nedalo žít.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíc líbí: "NADĚJE byť malá, zelená se."
    Naději...tu potřebujeme každý den.
    Ale má pravdu Giovanni Boccaccio, když říká: "Lépe je pykat za to, co jsme si užili, než litovat to, co jsme propásli"?

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám ráda citáty... děkuji za zamyšlení, ty, cos vybrala sem, jsou krásné a zajímavé všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mutile ty jsi romantic:-) to je hezké, jak si napsal,že ten nejpravdivější je o ženě a růži.

    OdpovědětVymazat
  8. Drahuško, děkuji. Romantik asi jsem. Jen nevím, jestli to je to pravé pro dnešní dobu.
    A něco pro potěchu oka i duše. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi romantik? Tak to doufám, že máš hodně dětí, aby nám ti romantici nevymřeli... A pokud NE, tak to koukej rychle napravit... :-P Romantiků není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlas s Amelií:-) mé oko i duše se potěšilo, ty růže v 1:30 jsou nádherné ...

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí