pondělí 14. listopadu 2011

Výroba a prodej svíček



 Jenda je vedle mě a obrázek ho moc zaujal...


 Fouká na obrazovku a říká: "Jeník sfouknul svíčku"... :-)

11 komentářů:

  1. Vidíš jaký je Jenda šikula, že chce sfouknout svíčku, už aby byly Vánoce, doufám, že svíčky na stromečku u vás na sfouknutí budou?-:))

    OdpovědětVymazat
  2. člověk tu chvíli není a tolik krásných snímků se zde urodí, Drak

    OdpovědětVymazat
  3. Ivet, na stromečku svíčky na sfouknutí určitě nebudou, ty budou na adventním věnci a na malém svícínku určeném přímo pro Jeníčka. Světýlka má rád.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníček je zlatíčko šikovný.Chodím sem k vám asi 6dní,proseděla a pročetla nejméně 15hod.Moc tě Marcelko obdívuju a Jeníčka miluju!!!!!Papa

    OdpovědětVymazat
  5. Ten název firmy se povedl.
    Jeden by řekl,že krejčí šije šaty.No a tady dělá svíčky. /To je jako když pan Větvička dělal ředitele Botanické zahrady/

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, děkuji...rozesmála jsi mne. Ano, i já ho miluji. Dává mi svou upřímností a opravdovostí víc než by si kdokoliv jiný myslel.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, musela jsem se smát...hraje si s knoflíkama a já mu říkám: "Tyhle knoflíky jsou zlaté"..a on odpovídá:" Ty jsi taky zlatá..." :-) Šlo by ho nemilovat? :-) Je to jedinej chlap, kterýmu "tohle" věřím...

    OdpovědětVymazat
  8. No vidíš jaké hezké vyznání a to už takovej malej klučina ví jak na ženy. :)

    OdpovědětVymazat
  9. No vidíš, pana Krejčího i jeho bratra, co vyrábějí svíčky, znám osobně. Jsou z Moravského Žižkova, jeden dnes už vinaří, druhý zůstal věrný svíčkám. Několikrát jsem byl přímo ve výrobě :-) Ale tu svíčku, co jsi vyfotila, tu jsem ještě neviděl :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Petře, vidíš to, já jsem ještě ve výrobě nebyla, ale láká mne to.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí