úterý 1. listopadu 2011

List

Co myslíte, je na tom listě něco zajímavého?

Možná si řeknete, že ne.


Ale přišel mi strašně velký...


Co třeba v porovnání s mobilem...?


A nezapomeňte, že v předchozích dvou příspěvcích máte malé hádanky...

7 komentářů:

  1. Hodně veeelkej,kdepak jsi ho našla ?

    OdpovědětVymazat
  2. kromě té užasné velikosti, má list krásnou strukturu a pravidelnost miluji podzim :-)
    ...není to foceno na hřbitově?

    OdpovědětVymazat
  3. Ta miniaturizace přístrojů je strašná. Pak i obyčejný list se zdá veliký. :))
    A teď vážně. Lístek velikosti půlky fotbalového hřiště vidím prvně. Ten asi není ze hřbitova. Takové listí by se špatně hrabalo.

    OdpovědětVymazat
  4. Takový list jsem teda ještě neviděla. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, já jsem tak velký list taky neviděla.
    Drahuško, nebylo to na hřbitově, ale v parku.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak těhle listů mám momentálně plnou půlku zahrady díky jejich velikosti. jsou totiž z naší magnolie. Ale mě se líbí jak se uhnízdil v tom keři. Já mám jeden s kapkama v deš´tových obrázcích k TT....

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, to je fakt z magnolie? Mrknu do Googlu, díky za informaci, hned jsem chytřejší. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí