úterý 29. listopadu 2011

Zámecký park Vrchotovy Janovice






7 komentářů:

  1. Takový domek bych si přála,zařízený a s posluhovačkou.To je jen takové snění.

    OdpovědětVymazat
  2. To já taky, Maruško...a ještě krásné princeznovské šaty a hodného prince, ne? Takhle jsem si snila jako malá holčička...

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, život na zámku, často se mi o tom zdává, ale těch místností... Není nad baráček 3(4)+1 :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Baráček? Snad...ale jen s tím, koho miluješ a kdo miluje Tebe, jinak je to tragédie.

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud někoho miluješ, je podle mého názoru jedno, kde žijete, vznosná vila nezachrání krachující vztah. Důležité je být spokojený a spokojená jsem teď v panelákovém bytě, i když o baráčku jsme s mým už-brzo-exmanželem také přemýšleli.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to tak, Žirafko, nic jiného než 3+1 v paneláku, mi ke štěstí nechybí.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to stojí ve vašem parku? To je vážně parádní, takové romantické! Tak to se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí