úterý 8. listopadu 2011

Podzimní stínohrátky




10 komentářů:

  1. Marci,moc bezva fotky-povedlo se.Miluš

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, díky... i mně se líbí...a to je to nejdůležitější...pohlazení duše...mé nebo vaší. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný večer... Večer jsem padla za vlast. Stejně jako ten večer předešlý. Jsem vycucaná jako karamelka.
    Ale ráno, ráno mám i díky Tobě hned hezčí, Marcelko! :)
    Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    pěkné foto a hlavně nápad - vyfotit stín...Děkuji za návštěvu na blogu.
    renátka Alatka
    andelskyblog.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Reni, děkuju, to je ale pocta, když díky mně máš hezčí ráno. Kéž by tomu tak bylo každý den.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta s tím stínem stromu je opravdu vyvedená....moc pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Amelie, tvoje dnešní fotky ve mně evokovaly situaci z dnešního oběda. Mladší syn jedl polévku a stále se nakláněl nad talíř, pozoroval svůj stín a různě ho komentoval. Tvoje fotky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. To je super! Líbí se mi motivy stínů. Taky jsem kdysi takhle fotívala a mám jednu hezkou fotku svého a přítelova stínu. Ale ta není tak povedená :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mammo, díky za pochvalu. Je hezké vědět, že se někdo ještě vrací do historie.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí