čtvrtek 10. listopadu 2011

Růže






10 komentářů:

  1. Ta s pavučinou je zajímavá... jako symbol ohrožení.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. Ale připadá mi ta růže s pavučinou taková smutná.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nic podobného zatím neviděla a přijde mi to krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem to neviděla.Květy před zimou vždy uštípnu a růže ostříhám.Moc hezká kombinace, růže-pavučina.Papa

    OdpovědětVymazat
  5. Růže pavučinou spoutaná působí smutně...

    OdpovědětVymazat
  6. Mně ta pavučina připadá děsivá. Nevím proč...

    OdpovědětVymazat
  7. Růže s pavučinou vypadá jak z nějaké zapomenuté zahrady Šípkové Růženky :-)....

    OdpovědětVymazat
  8. Smutná, děsivá??? A mně se moc líbí. Díky za názory. Tady je krásně vidět, jak jsme každý jiný.

    OdpovědětVymazat
  9. Také v tom vidím Šípkovou Růženku - zámek za dlouhou dobu obrostl růžemi a jistojistě se tam dařilo i pavoukům :D Je to krásně zachycené!

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí