středa 2. listopadu 2011

Každý si neseme svůj kříž


 Pro mě jako pro věřícího člověka mají ty fotky velkou sílu.

Možná bych neměla říkat nic.
Možná bych měla jen nechat ty obrazy tiše promlouvat k vaší duši...


 Ale přesto pár slov napíšu.
Pro mé mladé přátele, kteří jsou v depresi, kteří si nevěří, kteří mají pocit, že padnou ....


I já jsem před 8 lety padala pod tíhou svého kříže.
Chtěla jsem to vzdát.
Chtěla jsem ukončit svůj život, abych "tohle" už nemusela prožívat.

Díky Bohu jsem to neudělala....
....a  svůj kříž nesu dál....
...statečně...
.....s odvahou....
.............s rozvahou....s úsměvem.....s vírou v Boha .....
.........a se srdcem plným lásky.

9 komentářů:

  1. Život je jen náhoda, jednou jsi dole, jednou nahoře,
    život plyne jak voda a smrt je jako moře.
    Každý k moři dopluje, někdo dříve a někdo později,
    kdo v životě miluje, ať neztrácí naději.
    Až uvidíš v životě zázraky, které jenom láska umí,
    zlaté rybky vyletí nad mraky, pak porozumíš,
    že je život jak voda, kterou láska ve víno promění,
    láska že je náhoda a bez ní štěstí není.

    Amélko, na tvé cestě, ať tě štěstí provází a také láska si tě najde a ať jsi pořád nahoře a neztrácíš naději ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. hmm... v tomhle směru jsem osobně vždy raději šel vlastní cestou... ale obecně, věřit je moc důležité. ať už v kohokoliv nebo cokoliv. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Padat pod křížem není ostuda. I sám Ježíš upadl. Je ale důležité zvednout se a jít dál. Někdy je to velmi těžké, ale jde to! Ostatně ty sama jsi toho důkazem.

    OdpovědětVymazat
  4. Žádný člověk nám za to nestojí, abychom se kvůli němu vzdávali života. Mějme svůj život rádi a všechna úskalí s nadhledem a úsměvem překonat. Ty to jistě už umíš.

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, teprve až teď jsem objevil tento tvůj druhý blog a hned si jej přidávám mezi oblíbené odkazy ;-) Ano, každý si neseme svůj kříž, a je třeba nést ho statečně. Drž se, opatruj se, měj se fajn. Petr

    OdpovědětVymazat
  6. Víra v Boha Ti dává sílu nést Tvůj kříž. Jsi silná a moudrá žena i když o sobě pochybuješ. Já Ti fandím a držím palce, abys vše zvládala.Doufám, že už je Ti líp.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí