středa 9. listopadu 2011

Hádanka č. 10

 Další hádanka Elišky.
Už jsem psala, že Elinka miluje české pohádky.


I já mám ráda české pohádky, ale vůbec si nejsem jistá, že bych tuhle uhádla.



Vzhledem k tomu, že Jenda si pouští hlavně ty krátké "večerníčkové" - Krteček, Pat a Mat, Bolek a Lolek, Jen počkej, Káťa a Škubánek ap., tak už jsem tuhle nádhernou pohádku dlouho neviděla.


Až ji uhodnete, tak si ji pustím.Miluji podobné pohádky.
Jako malá holka jsem u pohádek pletla, háčkovala a vyšívala. Teď na to není čas.


Přeji příjemné hádání.

8 komentářů:

  1. To je pohádka Zlatovláska. V hlavních rolích Jorga Kotrbová a Petr Štěpánek.
    Tuhle pohádku mám také ráda.
    A krásná je písnička :
    " Já Ti prstýnek dám, já Ti za něj dám svůj.
    Věrnou lásku mi přísahej a v životě při mě stůj."
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně to je krásná česká pohádka Zlatovláska , mám moc ráda ty krásné písničky :-)
    Tak přeji ničím nerušené pohádkové odpoledne .
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, holky, podle čeho jste to poznaly?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já bych tu pohádku nepoznala, asi jsem ji ani neviděla. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zlatovláska..Dvě výborné herečky mMrie Motlová a Marie Rosůlková, Královský pes říkal:"Ten si dává, ten si dává..".

    OdpovědětVymazat
  6. poznala jsem to podle herečky Marie Rosůlkové.
    Hrála tam babičku, co přinesla na hrad hada.
    Kdo ho snědl, porozuměl řeči zvířat.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem hned poznala, že to je Zlatovláska, podle prvního obrázku. :-)
    I když jsem to neviděla pěkných pár let, byla to moje oblíbená pohádka. Pouštěla jsem si ji pořád dokola, asi jako Jenda Krtečka. Akorát ta kazeta pak byla ohraná. Hlavně ta pasáž, kde se řadí vojáci, tu měl rád Ríša. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Na prvni fotce je babina z cernobileho ceskeho filmu Homolkovi.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí