sobota 5. listopadu 2011

Hádanka č.8

Eliška si pro vás připravila další hádanku.

 Líbí se mi, jak se angažuje a jak přemýšlí, co by pro vás vymyslela...

 Je to jednoduché.
Tak KDO bude první?

Omlouvám se za kvalitu fotek.
Dívala se na pohádku asi na notebooku a fotila to mobilem....

8 komentářů:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=3lkIFABZt18

    naše nejoblíbenější pohádka:-)
    doufám, že tu nebudu za šplhouna to bych nerada
    :-)
    Eliško máš super napady ty mince by mě nenapadli vůbec:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Drahuška vyhrála, byla nejrychlejší a i jediná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Eliška chtěla dát těžší hádanku, ale já jsem jí řekla, že musí dát nějakou pohádku, kterou každý zná... pro začátek. Příště bude třeba těžší. Eliška má české pohádky v malíčku.

    OdpovědětVymazat
  4. prima na rozjezd dobrý:-) tak sem s nima s těma těšíma :-) pohádky miluji..

    OdpovědětVymazat
  5. Drahuško, Eli určitě něco přidá (až bude mít čas)....je hravá (po mamince)... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to se moc těšit, co Eliška vymyslí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. No jó, moji milovaní Čerti s kterými nejsou žerty a geniální výkony Ondry Vetchého, Mirka Dlouhého a Karla Heřmánka....

    OdpovědětVymazat
  8. Drahuško, Eliška už vymyslela, jen "maminka" to nestíhá vložit.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí