úterý 1. listopadu 2011

Hádanka č. 5

Hádanka pro dnešní den....
Jela jsem já 150 km/h.?

6 komentářů:

  1. Tipuji, že to je z toho prodlouženého víkendu...

    OdpovědětVymazat
  2. Byl to tvůj manžel, ale na druhou stranu 150, pokud na dálnici, je ještě v normě a nejspíš nepřijde o řidičák. Ty malej špione. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno mě vezl potenciální zeť z Plzně do Prahy po dálnici. Seděla jsem za ním, neviděla na tachometr, malý synek mi povídá:"Mami, Pavel jede šest set!" Já na to, že to asi nebude šest set. "Mami tak kolik je to jedna, šest, nula?" To jsi hochu mamince ani neměl říkat! JitkaT.

    OdpovědětVymazat
  4. BOD máte všichni. Ano, je to z prodlouženého víkendu a já jsem neřídila.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí