neděle 6. listopadu 2011

Kůň na parkovišti

 Když jsme jeli do Prostějova, udělali jsme si malou zastávku u Mc Donalda.
Kousek od nás stálo auto, které vozí koně.
Snažím se cvičit si ODVAHU, ale moc mi to nejde.
Vedle osobního auta stála žena...
Zeptala jsem se, zda se můžu na koně podívat....
Neřekla NIC..... (že by si myslela, že jsem se zbláznila?)
Obešla jsem auto a zezadu jsem udělala 2 fotky, pak jsem zase rychle odešla....


Fotky nic moc, ale první kolo "odvážné školačky" dobré, ne?

5 komentářů:

  1. Jen tak dál:) A treba si ani nic nemyslela,jen ti nerozuměla,nebo něco na ten způsob...

    OdpovědětVymazat
  2. Za odvahu máš pochvalu, ale příště fotit bez ptaní. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Bez ptaní? No to bych nemohla. :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Phoenixi, ano, je jedno, co si ta žena myslela. Jen jsem se chtěla podívat, jak to tam má koník zařízené. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mno raději koníky ve vozíku nefotit, a určitě ne z bleskem..pro některé je taková přeprava hodně velký stres a nevíte na jakého koně zrovna jste narazila, to není o odvaze, ale o neznalosti..
    renátka Alatka

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí