středa 16. listopadu 2011

List na autě


Občas mě něco zaujme na první pohled... jako třeba list na krásném červeném autě....



...a na druhý pohled malý pavouček...

5 komentářů:

  1. Máš cítění pro detail.Moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné barvy, povedené fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Já ti závidím, že vytáhneš foťák při každé možné i nemožné příležitosti. Dneska jsem po cestě do Prahy a z Prahy litovala, že to taky neumím. Asi bych měla plno zajímavých momentů a západ slunce.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, foťák nosím všude. A v poslední době (při 11 tbl. na bolest) mi to nemyslí, 2x jsem ho zapomněla a bylo mi to moc líto. Připadám si pak jako bez ruky.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí