úterý 15. listopadu 2011

Kapky moudrosti srdce III.


 Mám ráda citáty.
V poslední době nemám čas na knihy, ale na citáty si občas minutu najdu.


Dnes jsem četla:

- Jestliže musíš soudit, pak suď jen sám sebe. NIKDY nesuď druhé.

- Abychom v životě uspěli, potřebujeme ocenění a ne odsouzení.

- Nikdy nikomu nedovol, aby přistřihnul stříbrná křídla tvých zlatých snů.

7 komentářů:

  1. Citáty mám veľmi rada, nech sú o čomkoľvek ak majú niečo do seba

    OdpovědětVymazat
  2. PS: Maite Itoiz je operná speváčka, ale je aj manželkou bývaleho člena Kelly Family, Johna a teraz majú spoločné turné a ich hudba je: rock opera

    OdpovědětVymazat
  3. Citáty mám ráda,některé jsou opravdu trefné,ale nesplnitelné.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten třetí citát je skvělý. Ale někdy je to těžké, když má každý v ruce nůžky...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ráda citáty, sbírala jsem je. Možná tu složku ještě někde mám. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Citáty mám taky ráda. Obdivuji lidi, kteří dokážou sesumírovat myšlenku do jasné jednoduché věty. Ty tři, které jsi vybrala jsou skvělé a možná nejlepší, je ten prostřední.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, to máš pravdu, ocenění a ne odsouzení... Pamatuji si to ze svého dětství, proto se snažím děti chválit.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí